ابلاغ منشور ترویج شفافیت و سلامت سازمانی
منشور ترویج شفافیت و سلامت سازمانی در راستای پیشگیری از فساد و تخلف در محیط های اداری برای حفظ سلامت سازمان، تقویت فرهنگ سازمانی، افزایش و بهبود کارآیی و بهرهوری و جلب اعتماد عمومی با توجه به تجارب و سوابق موجود و گلوگاههای شناسایی شده، نکات و مواردی که مدیران و کارکنان باید در تصمیم گیری ها، تهیه مصوبات، تدوین دستورالعملها و شیوه نامهها و اجرای برنامهها و انجام اقدامات رتا ضمن اطلاعرسانی، به عنوان سندی راهنما برای ترویج شفافیت و سلامت اداری در بخشهای مختلف برای کلیه کارکنان و مدیران سازمان مورد بهره برداری قرار گیرد.
نظر دهید